FAQ

Bij vragen adviseren wij je eerst te kijken op ons FAQ page of je vraag hieronder al ergens tussen staat. Mocht het niet tussen staan of je hebt een andere vraag dan kan je ons gerust mailen naar info@fajar.nl.

Bezorging

Waneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Na het plaatsen van je bestelling streven wij ernaar om je pakket binnen 1 tot 5 werkdagen te bezorgen. Bij feestdagen of drukte kan de bezorgtijd langer uitvallen dan je van ons verwacht. Wij zijn verplicht je pakket binnen 30 dagen te bezorgen.

Hoeveel moet ik betalen voor verzendkosten?

De standaard verzendkosten voor elke bestelling bedraagt €2,99. Bij een besteding vanaf €100,- zijn de verzendkosten gratis.

Verzenden jullie ook naar het buitenland en wie is jullie bezorger?

Op dit moment verzenden wij alleen in Nederland en versturen wij je pakket met Postnl. Wij hopen in de toekomst ook te kunnen verzenden in andere landen.

Is het mogelijk mijn pakket te volgen?

Jazeker! Je krijgt na het plaatsen van je bestelling een mail met een track&trace voor het volgen van je bestelling.

Er is toevallig niemand thuis om mijn pakket aan te nemen. Wat nu?

De bezorger komt je pakket één keer afgeven aan je deur. Bij het niet aannemen van het pakket zal de bezorger je pakket afgeven bij je buren of bij een ophaalpunt. Dit kan je ook volgen via je Track&Trace.

Retourneren

Hoe kan ik het product retourneren?/ Hoe werkt de herroepingsrecht?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van de herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@fajar.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Voor wie zijn de risico’s van het retourzending?

Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het product en dat het in goede orde bij ons aankomt. Wij kunnen je niet helpen bij verlies van het terugsturen van het product. Hiervoor adviseren wij je je track&trace goed te volgen of eventueel je vervoerder te contacteren. Als wij het geroutineerde product binnen krijgen sturen wij je meteen een mail dat wij het in goede orde hebben ontvangen en dat we je het volledige bedrag terug storten.

Op welk manier betalen jullie mij terug?

Wij betalen je volledige aankoopbedrag terug op dezelfde betaalmethode als jij bij ons hebt betaald.

Betalen jullie wel mijn verzendkosten terug?

Yes, verzendkosten betalen wij ook terug.

Let op: met uitzondering van als je een deel van je bestelling behoudt en het andere deel retourneert of als je een aankoop hebt gemaakt vanaf €100 en gratis verzendkosten kreeg, dan zijn wij niet verplicht de verzendkosten terug te betalen.

Service

Help, mijn vraag staat er niet tussen!

Wij willen je de beste service bieden. Je kan ons contacteren door een mailtje te sturen naar info@fajar.nl. Wij zullen je mail binnen 14 dagen beantwoorden.

Ik heb een klacht!

Wij vinden het vervelend als je met een klacht zit. Je kan gewoon ons je klacht mailen naar info@fajar.nl en wij gaan uitzoeken hoe wij je het beste erbij kunnen helpen.